Well it's true that you do everything, for the one you love.

Idag har jag gjort banan muffins till David, det var en blandad upplevelse. För er som inte känner mig så gillar jag inte banan på något vis. Men det gick, bara några hulkningar under mosningen av bananen och sedan att jag glömde vad som var i smeten och smakade på den. BLÄ!!! Aja, iallafall nu ska det bara göras frosting och ha på, det är ett måste enligt David.
Lyssnade förövrigt på Mark Levengoods sommarprat, jösses sicken mysig människa :)


Kommentarer
kakan

Mums me bananmuffins, men du gör d bra att du bakar fast du själv inte gillar bananer. LOve U

2011-07-13 @ 09:43:05
Kakan

Glömde skriva, roligt att du gillar Mark Levengood, min "hemliga" stora kärlek, hihihi. Love U

2011-07-13 @ 09:44:24
Cecilia

Det måste jag säga var en äkta kärleksförklaring! :)

2011-07-13 @ 10:10:33
Anna

Riktigt bra sommarprogram som han gjorde :)

Riktig kärlek det! <3

2011-07-13 @ 22:07:09
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0