Denna dagen i mitt liv.

Ja, vad ska man säga om idag? ännu en måndag som man måste pina sig igenom. Varför är det alltid så, man blir så van med att det är helg även för mig som inte jobbar att måndagen är alltid oönskad. Det kan ju bero på att det är tillbaka till att spendera vardagar själv som tar emot lite, nog för att jag börjar få in lite rutiner på det hela och håller man sig sysselsatt hela tiden så går ju tiden faktiskt fortare. det gillas!

Just nu har jag en deg på jäsning, det ska bli linssoppa till middag med nybakade frallor. Det kan nog bli riktigt bra, Aj Löv linser! Det ska bli spännande att se vad David tycker, haha det är roligt när jag frågar honom om de har vissa saker i mataffären och han säger att han aldrig hört talas om de. That's my love :P

Det är ju lagom kul när de har satt igång alla sprinklers runtom husen här i området, det är helt omöjligt att ta sig förbi dem. Jag är glad att ingen var i gymmet när jag kom dit, var alldeles prickig.

aja, tillbaks till knådandet.

hare gött!


Kommentarer
ZarahLinnea

Hoppas att din dag går fort då. :)

2011-07-11 @ 22:08:34
Anna

Thank U baby :) Dom är självklart rosa som allt annat nytt jag köper, typ ;P hihi



Tänker på dig! Tid för en skype nån dag?

Kramar

2011-07-12 @ 18:22:21
URL: http://yvanna.blogg.se/
kakan

Härligt. Jag vill också ha linssoppa och nybakta frallor. Måste också vara en upplevelse att försöka hitta allt man vill ha i affärerna där. Love U...

2011-07-13 @ 09:41:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0