Dag 17 – Någonting jag ångrar. (gårdagens)

Jag är lite av en grubblare, så om jag gör något fel, eller säger något olämpligt så kan jag tänka på det i timtals och fundera på vad jag kunnat gjort annorlunda och vissa saker kan jag bara inte släppa t.ex om någon har anklagat mig för något jag inte tycker jag har gjort. Men,men tids nog så kan jag faktiskt slägga det.
Men jag kan nog inte säga att det är något som jag ångrar med mina val här i livet, även om det är vissa saker som jag önskar att jag gjort annorlunda eftersom de format mig till den jag är idag.
Jag känner lite ånger när jag tänker på att jag inte köpte Beyoncés nya skiva när jag var i affären igår, men så kan det gå. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0