sådär, nuså...

... blev det lite uppdaterat. ett långt inlägg som tog någon dag :P haha.
Julen och nyåret var helt underbart, jag hade David här hos mig. Vi hann med att hälsa på alla i min närmsta familj, men tyvärr inte alla fina vänner men några iallafall. Ett stort tack till alla som välkomnade oss till deras hem eller som vi träffade över huvudtaget, ni skrämde iallafall inte bort David. Han blev helt kär i Sverige, och han tyckte att ni alla var sjukt trevliga! Men han hoppas att han kan träffa er som inte hanns med nästa gång han kommer.
Han är så fantastisk, Jag är så Kär!
nu är det bara att vänta, nästa gång vi ses är det föralltid! ihhhh! jag längtar! :)

jag och David på nyår <3

 

Massa kärlek till er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0