tack alla fina!

Tack för alla hjälpande kommentarer! Tog mig en riktig funderare över helgen och kom fram till att jag behöver komma ut mera och jag kan ju jobba där för ett tag iallafall medans jag letar efter något annat. Så nu har jag tackat ja, och var just där och fixade med papper och fick arbetskläder. Börjar på onsdag! Det är bara deltid, så till en början kommer jag bara jobba när det är som mest att göra under lunchen. Det passar utmärkt med mina andra vardagliga rutiner jag har :)


Kommentarer
Nadja

Spänande, grattis till nytt jobb får jag väl säga då :) Vem vet, det är kanske en massa roliga arbetskamrater också..

2011-12-06 @ 10:14:14
URL: http://www.alohanadi.com
Sis

Kramar, tack för igår. :)

2011-12-06 @ 15:21:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0