snart är det helg!

Härligt att jag taggar helg även fast det bara är torsdag förmiddag, men jag ska snart iväg och jobba några timmar och sen tar jag helg :) Det är ju så mycket roligare att ta helg när man har något att se fram emot! För en gångs skull så har vi lite planerat, fredagkväll-julfest med honor guard, lördag-David ska ta ut mig på dejt på kvällen och sedan blir det en massa chillande också självklart. Måste även se till att få iväg alla julkort och så, vi är verkligen sega när det kommer till att ta tag i sådana saker. Eller vi handlar in kort och annat vi vill skicka iväg, sedan blir det som liggande. Typiskt :P Men,men det måste iallafall komma iväg om det ska ha någon chans att komma fram runt jul.
Helt galet att tänka att det är jul om lite mer än en vecka, och att det är drygt 2 veckor kvar av det här året. G a l e t!
Just det, jag gjorde macktestet på jobbet (de man ska göra efter 2 veckor, man ska kunna alla 25 mackor och vad som är på dem) i tisdags. And I nailed it! De var imponerade att jag fixade det efter varit anställd 5 dagar och jobbat 2 av dem. Men,men har man ett monsterminne så har man. haha! det är iallafall skönt att ha gjort det så jag bara kan fokusera på att jobba på, det är ju så mycket annat som man ska lära sig också!
Aja, hoppas att ni får en fin dag. kärlek till er <3


Kommentarer
Trillingnöten

Hahahaha! Macktest! Det är ju helt underbart :) Bra jobbat!

2011-12-16 @ 05:58:08
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0