intervjun.

Ja, intervjun gick faktiskt bra. De ska bara kolla upp mina referenser och sedan ringa tillbaka så börjar jag nog på måndag, jag var verkligen inte så pepp när det var dags att gå dit igår. Sen gjorde det inte saken bättre att när jag väl kommer dit så får jag vänta 30 minuter och när personen som ska intervjua mig väl kommer så ber hon inte ens om ursäkt, vadå rude liksom?! Men,men resten var lite skrattretande, hon fick det att låta som att deras mackor var sjukt svåra att förbereda.. det kanske är sant men hur svårt kan det vara att göra en macka ;) nog för att de har som policy att det bara ska ta 30 sekunder innan kunden får sin beställning. Aja, vi får se hur det går. Är som sagt inte supertaggad, men det ligger bara 6 minuter härifrån och som sagt jag får något att göra medan jag kollar vidare efter något jobb. Idag är jag sjukt såsig, är fortfarande kvar i sängen, ska väl snart gå upp och äta något lätt och sedan gå till gymmet. Senare är det städning som står på schemat :) Hoppas ni har en fin torsdag! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0