grå fredag.

Vaknade upp idag till en ledig dag, tänkte jag... tog det lugn till en början åt frukost i lugn och ro och sedan efter en stund gick jag till gymmet. Men där ringde min telefon, det var en av mina arbetskamrater som var sjuk och undrade om jag kunde ta hennes pass. Eftersom jag inte direkt hade något planerat och har svårt att säga nej, så sa jag självklart att jag gör det åt dig. Nu har jag just kommit hem och är helt matt, ska väl se till att tvätta lite kläder så vi slipper göra det i helgen och kanske damma lite, vet inte om jag pallar att köra en vanlig städning, vi ska ju ändå städa bort julen om någon dag. Några planer för hur nyårsafton ska firas har vi direkt inte, jag funderar på att laga trerättersmiddag och bara mysa. Det kommer kännas konstigt att fira utan mitt fina tjej-gäng hemma i Sundsvall, det känns som vi har firat tillsammans i några år så det kommer kännas lite konstigt. Men vi är med varandra i tanken <3 Alltid! Hoppas ni har en fin fredag med massa fredagsmys! kärlek till er <3


Kommentarer
Anna

Saknade dig på nyår och den årliga utgången <3 längtar till då vi får träffas igen! Saknar dig vännen :')



Kram

2012-01-05 @ 02:36:12
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0