första dagen på jobbet.

Första dagen på jobbet är avklarat, jösses vilket tempo det är på det där stället. Och nu är min hjärna seg på alla olika sorters mackor som vi gör... jag kommer nog drömma om det inatt. Men det var väl lite roligt iallafall :) Inte något som jag ser mig jobba flera år inom  :P
Åh, min lunchdejt igår var med en tjej som heter Hope från våran kyrka vi går till ibland, hon är så mysig så fin! Verkligen en fantastisk personlighet och vi har sjukt mycket gemensamt, så nu kan jag säga att jag har en vän här iallafall. Det känns fint!

har just käkat en snickers, vi köpte härom veckan ett 6-pack med dem. Hälften är kvar och hälften är uppätna av mig! I love Snickers!



Kommentarer
Eleonor i Nashville

Vart jobbar du nagonstans?? Och vad kul att du har traffat en van. Det ar verkligen guld att hitta vanner.

2011-12-08 @ 16:40:17
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0