Fin helg, men den gick på tok för fort.

Varför är det alltid så? När man har massa saker att se fram emot så tar helgen slut så fort, allt roligt gör liksom att tiden känns som det går fortare.
Det blev dock inte någon julfest i fredags, jag hade en dålig kväll.. och det kändes verkligen som om allt jobbigt i världen låg på min axlar. Allt kändes så tungt, men tack och lov så har jag en man som han hålla om mig när det känns som det inte finns något ljus alls i mörkret jag fastnat i förtillfället och då känns det lättare.
Lördagen var mysig, vi tog en sväng till köpcentret.. men det var ju nästintill omöjligt att hitta parkering så här helgen innan jul. Men vi hittade en tillslut! Sedan på kvällen hade vi dejtnight, åt otroligt gott på ett italienskt ställe. Jag är en sån där person som kan gråta för mina lilla, eller när jag tycker att något är fantastiskt, vackert och till och med gott. Maten på det här stället gjorde mig rörd! (jag vet jag är lite konstig) men Så sjukt gott! Sedan gick vi på bio och såg Newyears Eve, den var ganska bra. Inte så där hysteriskt, men ändå okej bra :)
Igår så hade vi middagsbesök, jag lagade mammas kyckling curry och pepparcurry. De vill testa på singalesisk curry och de fick de och det vart väldigt lyckat och omtyckt. Sedan till efterrätt hade jag gjort pannacotta med jordgubbssås, nå så vidrigt GOTT! helt sjukt!
En väldigt lyckad och mysig helg, men det kunde som sagt fått varit längre!
hoppas ni har haft en underbar helg :)
kärlek till er <3


Kommentarer
kakan

Va gott d lät me pannacottan, kan man få receptet eller ska ja hålla mej tills du bjuder mej? :) Sköt om er. Love U.

2011-12-21 @ 12:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0