Det trötta paret.

Igår så var vi båda så slut i det här hushållet så vi gick och la oss klockan sju, jag somnade på en gång men vaknade lite då och då och hade panik att jag inte kom ihåg vad som skulle vara på någon macka till jobbet. helt sjukt!
Idag har jag jobbat igen, det gick bättre än igår men det är verkligen ett högt tempo när det är rusning över lunchtid. Så innan man vet om det så är det dags att sluta. Men jag är tröttare än igår så vi får se hur länge jag orkar vara vaken ikväll. Ska snart börja med middagen iallafall.
Hoppas att ni haft en fin dag <3


Kommentarer
kakan

Inte lätt då man blir för trött, men jobbet blir en vana efter ett tag...men skönt att du kan sova. Sköt om Er. Love U.

2011-12-09 @ 07:43:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0