Dalar och toppar.

Idag när jag vaknade ville jag bara dra täcket över huvudet och sova mera, jag visste att det skulle vara en sån där dag när jag känner mig lite nere. Trotsade min första tanke och tänkte att jag kanske skulle må bättre om jag tränade lite, och det gjorde det för en stund. Att sedan jobba under högt tempo när man känner sig seg, känns ju inte allt så roligt. Men jag tog mig igenom passet iallafall och är tacksam för att jag jobbar så korta pass, helst en dag som denna. Nu är jag hemma, vill att David ska komma hem. Behöver en kram! Ska snart iallafall börja med middagen, idag blir det fisk :D
Ser fram emot en myskväll med mannen ikväll, så jag hoppas att han inte har något skolarbete eller annat som han måste göra.
hoppas ni har haft en fin måndag!
kärlek till er <3


Kommentarer
kakan

Kramar i massor, känner igen det där...Finns dagar som man vill vara utan, men som tur är d färre än de bra dagarna. Önskar jag va hos dej/er. Love U.

2011-12-13 @ 00:26:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0