Dagens böl.

Ibland förvånar jag mig själv hur känslig jag är och hur nära jag har till tårar, jag var i gymmet i morse höll på att träna magen när det är teen mom på tv och det är en av tjejerna som får sitt barn. huxflux så ligger jag där och tårarna börjar rinna och jag får nästan hejda mig för att inte börja gråta ljudligt, tur nog så var jag själv i gymmet. Men de har en kamera så de som sitter på kontoret kan se en, så jag vill ju inte verka konstig.. kanske bli igenkänd som tjejen som gråter när hon tränar eller något liknande :P
Men det är något med barnafödsel som mina känslor inte går att hejdas, jag tycker det är så otroligt fin på något sätt. Och kan säga från erfarenhet att jag blir likadan i verkligheten, var ju med när min syster födde sin första dotter. <3 Det kanske är därför jag är så känslig så här i efterhand.
Jag längtar tills det blir vår tur, men det blir nog inte än på ett tag!
Hoppas ni har en bra onsdag, jag ska snart iväg och jobba :)
kärlek till er <3


Kommentarer
Julia

Vi kollade på en förlossningsfilm förra veckan på obstetriken, och där satt jag och nöp mig för att inte börja böla :P

2011-12-21 @ 22:56:56
Sis

Minns den dagen som det var igår. Tack för att du fanns där för mig/oss.

2011-12-23 @ 02:39:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0