besvikentjej_89

Jag som hade sett fram emot att ha 3 lediga dagar bara med David, han ringde just och sa att de har han på helg-tjänst. Min reaktion är som alltid när jag sett fram emot något jättemycket är att jag blir så sjukt besviken, menmen sedan slår det mig att jag måste tänka positivt att han iallafall har ledigt imorn. Jag hoppas verkligen inte att han har 12h pass i helgen, dagarna bli ju bara så långa då! Önskar att jag hade någon att umgås med när det är helger som denna. aja, det är bara att bita ihop och hoppas på att nästa helg är en tvådagars helg iallafall. Det blev ingen städning idag, kände mig inte motiverad så jag skiter helt enkelt i att göra det och gör det till helgen om jag ändå är ensam då. Hoppas ni har en fin torsdag! Här är det grått och kallt så jag stannar inne :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0