Om jag inte träffat min kärlek, vad hade jag gjort?

Tack för alla önske-rubriker :) nu har jag lite att skriva om och bilder kommer på lägenheten inom kort! Ha tålamod :P
Vidare till ämnet, om jag inte träffat David hade nog min London år sätt mycket annorlunda ut kan jag lova. Veckorna jag hade där innan jag träffade honom var lite galna, utgång på utgång och massa nya människor. Så det lugnade ner sig lite när jag väl träffade honom, vilket var tur. Mina planer när jag väl åkte till London var att ha ett år för mig själv för att hitta mig själv igen och fundera ut vad jag ville göra kommande år, och man kan ju säga att jag gjorde det :P Annars hade jag planer för det här året att vara i Sri Lanka och leva lite där och lära mig språket där flytande eftersom det känns viktigt för mig att göra det. Men det får bli senare på något vis :)
Men jag är så otroligt glad att jag hittat min andra hälft, hur klyschigt det än låter -He completes me!


Kommentarer
Trillingnöten

Eller hur! Så här gick mina tankar också med mitt år som au-pair i New York :) Bara tid för mig själv. Sex månader senare var jag fast :) Och det var det bästa som hänt mig. Vad härligt att höra om kärlek!

2011-08-04 @ 08:29:00
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0