komiskt att vakna upp till.

Vaknade upp med ett meddelande från min bror... haha, det var dock ett plan till Chicago så det var inte mammsens. Hon landar på amerikansk mark om mindre än en timme, så det är bara 6 timmar tills hon är här!!! :) Känns som jag har tusen saker att göra innan vi ska åka och hämta henne på flygplatsen dock, men allt hinns nog. Jag är ju ett proffs på multi-tasking :P
Förövrigt så var vi ut på middag igår med en av Davids arbetskamrater ifrån England. Han och hans syster var på roadtrip till hans nya bas. Jag tror jag aldrig hört några med så bred southern accent. Helt galet, det var trevligt men det var en svindyr fast god middag :P Oh, well. nu får det vara för ett tag! vi hörs om en tag!
Jag och mami, när hon var och hälsade på mig i London förra året <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0