Game time.

Fredagsmys högnivå igår, Easy A var helt okej. Jag tror jag hade lite höga förväntningar för att massor av människor sagt att den var hur bra som helst. Men The King's Speech var helt sjukt bra, I love Colin Firth plus att den utspelar sig i London <3.
Det är sjukt att jag inte kan sova på mornarna längre, jag vaknar runt sju och sen är det kört. Gick i allafall upp vid åtta och tränade. Sedan hade David vaknat så jag gjorde en skink och champinjon omelett till honom och nu väntar vi på att den ska lagga sig till rätta i hans mage så vi ska gå ut och spela basket! :)
Känner mig lagomt fräsch då jag inte duschat än, men kände att jag ville bespara min hud att duscha två gånger idag vilket jag oftast annars gör. Oh, Well!

peace out <3


Kommentarer
Linnea i USA

The King's Speech ar underbar!! vad roligt att ni gillade den!

2011-08-06 @ 18:20:54
URL: http://linneaiusa.com
Trillingnöten

Jag håller med om att EasyA inte var så bra, men the Kings speech. Mycket , mycket bra!

2011-08-07 @ 07:42:38
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0