schyssta bullar.

Ärligt talat, jag blir lite less när man för en gångs skull har en dag när man ska få ha sovmorgon. Man stänger av telefonen och planerar på att sova tills man vaknar. När vaknar man då? Jo, 06.33 första gången. Är du seriös liksom? Jag tvingade mig själv att somna om, tack och lov så somnade jag om till 09.10 iallafall. Men jag antar att min kropp inte behövde mer vila än så, och lika bra är det. Jag gillar ju inte att sova bort hela dagen liksom.

Idag så ska jag nog baka bullar, närmare bestämt solskensbullar (passande idag när solen skiner) och ikväll kommer en av mina fina systrar hit. Det blir fint!
yummie, yum :)

hej så länge :)


Kommentarer
Johanna

Sag gott ut det dar! :)



Ja, forstar att du langtar nat sa enormt! Kan tanka mig att det vart en lang vantan... den som vantar pa nat gott vantar aldrig forlange, right? ;) Vart i USA kommer du hamna da? Forlat min nyfikenhet, men hur traffades ni?? :)



Borjade med att jag kom hit som au-pair for 6ar sedan, var bara hemma i sverige i 2,5man innan jag sen kom tillbaka och borjade plugga pa college. Slutade skolan forra aret och sen i augusti har jag jobbat..:) trivs som fina fisken!



Glad pask forresten! :)

2011-04-23 @ 00:38:06
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Eleonor

Ååååååh herregud vad gott det ser ut!!!!!!!!!!!!! om du vill ha marsan sås här i USA så får du ta och köpa med dig från Sverige för det finns inte här! Jag köpte med mig massa så jag kan äta det till paj =)

Ha en trevlig påsk och njut av att vara med familjen!

Kram

2011-04-23 @ 15:03:09
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Johanna

Tack for att du ville dela med dig om eran story.. ar en sucker for love stories! :P Dar gick det verkligen undan... men ar det ratt sa ar det, why wait? Paminde mig lite hur det gick till for min syster... dar gick det ocksa valdigt fort.. de traffades i slutet av july/aug... blev tillsammans i sep, forlovade sig i februari, sen tog hon studenten, de gifte sig i augusti samtidigt som hon da flyttade ner till honom... :) Idag har dom vart gifta i 11ar, har en tjej pa snart 4ar och tvillingar pa 9man..:) Dom kande ocksa att det skulle vara dom for alltid ratt snabbt!



Min fiance ar fran Chile, men han har bott har i USA i lite mer an halva sitt liv och ar en american citizen... Nar ar det du kommer over forresten? :) Manga kanslor pa en gang kan jag tanka mig! Du far forlata min nyfikenhet... when is the big day?? Har ni set a date yet? :)



Jag jobbar pa ett TV company, 10min gangvag fran vart jag bor...:) valdigt lagligt maste jag saga, och trivs som fina fisken! :) Vad gor du for nanting?



Nepp, nu ska jag sluta bombadera dig med fragor... Ha en bra dag!

KRAM!

2011-04-25 @ 20:28:16
URL: http://loppansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0