MAMMA KOMMER MAMMA KOMMER!!!



skypechattade med mamma igår, hon kommer hit om 15 dagar <3 JAAAAAA!!

blev ingen ballet igår, margherita mådde inge vidare när hon vaknade upp från sin lilla nap.
idag har vi varit på barnklass på Southfields Library. det funkade väl, margherita var lite hysterisk och puttade på de andra barnen och drog dem i håret. så jag fick skämmas lite. men,men. hon lär väl sig någon gång.

när hon vaknar upp nu så bär det av till Jennifer och playdejtas med massa andra barn, och kakor :P hahaha.
aja, nu ska jag plocka lite i mitt rum.

tjo, så länge!

föresten hade cravings för salta pinnar i söndags, köpte pretzels! det är sjukt gott! bara så att ni vet!

puss på er <3

44<3


Kommentarer
Carmen

hahahah jag vill oxå putta dom andra barnen o dra dom i håret hahahaha1

2010-09-14 @ 17:42:54
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
ZarahLinnea

MYS! :D

Hälsa mor din från mig. :)

Förresten, räknar du ner till någonting speciellt?

igår stod det 45 och idag 44. ???

2010-09-14 @ 18:40:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0