några andra bilder till...

...från veckorna efter semestern :)

Bästa flickorna fällman var här i början av September, SJUKT FINT <3


Vi var också till Camden Market


Hängde i park, och jag förstörde bilder som kunde ha varit fina bilder :P
tack för besöket <3



jag och fina Alina Hängde i Wimbledon Common en lördag när jag även såg Påven :P



Fick säga på återseende till min kära tyska vän Susanne, för hon drog hem till Tyskland. men vi kommer nog ses igen, sjukt härligt människa :)



sådärja, nu vet ni vad jag gjort. måste ladda upp bilder på mina nyfunna vänner också, måste bara ta med mig kameran och fota dem någon dag bara ;)

puss och Godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0