underbara dagar med min älskade.

helt fantastiska dagar med min käresta, underbart att ses igen efter 4 månader ifrån varandra. massa prat och mys, ränna omkring, träffat hans/våra vänner, varit på Ikea, MYST ännu mer :P

WOW,han är verkligen underbar, allt jag någonsin kunnat önska mig och gör mig/får mig att känna mig som jag är viktigast i hela världen. (för honom iallafall). Visste inte att jag kunde ha så här starka känslor, gosh. helt underbart kär jag är!!! :D

när jag vinkat av David på Heathrow i fredags morse så började jag genast känna mig halv, jag är inte komplett utan honom. men nu är det bara 6 veckor tills vi ses! det är ju ingenting om man jämför med innan <3 och då ska jag få visa honom mitt Sverige :D

kände mig lite ensam och ledsen när jag kom tillbaka till Putney, men det dröjde inte länge innan min telefon ringde och Jennifer frågade om jag ville komma över på lunch..hon förstod situationen och jag tackade ja och drog dit. blev att jag stannade där resten av dagen. vi bakade bullar! en sjukt mysig dag och precis vad jag behövde. tack <3

igår var det en chillad dag med avslutning i Jacuzzin med flickorna, det var fint.
och idag blev det lite Camden Market, det var KALLT!
men nu är det iallafall snart måndag, jag har väntat hela helgen att det ska bli det så veckan kan sätta igång.
bara 40 dagar kvar i London nu, det känns faktiskt väldans bra. ska bli skönt med Sverige ett tag och Julen <3





Me and my Love <3


David <3, hur söt får man vara? :D


hur har ni haft det?

massa kärlek <3


Kommentarer
Debbie

åh, vad Benjamin kommer att bli söt! :p hoppas ni har haft de bra längtar tills ni kommer hem! älskar dig såå mycke puss puss

2010-11-08 @ 11:50:40
kakan

Härligt att du/ni haft det fint tillsammans. Jag ser också fram emot jul då jag får träffa dig igen och självklart ska det bli roligt att få träffa och lära känna David. Love U. Pussar o kramar

2010-11-09 @ 09:32:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0