Fredagsmys, -jatack!

skulle lätt kunna ha en kväll med tacos, eller pizza och bara chilla en soffa med godis,chips och läsk. något bra på tv och fint sällskap! det skulle sitta rå-fint!!! jag längtar!
nu har jag jobbat färdigt och har helg tills på söndag :P skulle bara jobba några timmar idag men det blev till klockan 4, och plutten är sjuk. jag gillar't inte. men,men vi var till dokton och fick antibiotika.

JAG LÄNGTAR HEEEEEM! ikväll grovt mycket. men snart. bara 21 dagar tills jag landar i Sverige! det blir fint, och sedan begöver jag bara vänta 2 dagar tills min älskling landar i samma land :D

det kommer bli sjukt fint.
massa kärlek till er alla min vänner och familj <3
puss


Kommentarer
ZarahLinnea

JAG VILL MYSA MED DIG!!!!!!! :D

2010-11-26 @ 21:49:10
Sis

Massa kärlek tillbaka!

2010-11-29 @ 01:32:33
Debbie

kom hit o mys i soffan, o så kan gubben min komma hem me pizza :D vi längtar efter dig gumman!! puss puss

2010-12-03 @ 20:51:31
Anna

Jag längtar!

2010-12-07 @ 22:00:55
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0