London 4 månader <3

idag har jag varit här i 4 månader(eller egentligen igår eftersom den är över 00), det har hänt så sjukt mycket. känns som mycket längre, men I LOVE IT!

helgen har varit fin, I fredags kom David hit <3 och vi käkade sjukt god middag och sedan pratade vi bara och myste. :)
i lördags så sov vi ut, båda behövde sovmorgon så det var fint. sedan var vi på 300 års jubileum för svenskakyrkan här i London. svensk mat, svenskar överallt och dunderbra underhållning av the Real group jag var sjukt imponerad och blev sjukt inspirerad  :D
idag har det varit barnkalas här, men mer om det imorn. nu är jag pissigt trött.
några bilder från igår.

fint sällskap, fina Alina <3 


söta Emily


Ida som jag träffade för första gången på "riktigt" :P trevlig tjej :D


och självklart min honey, som fick smaka på svenska mat och vara bland massa svenskar.


en Taube-snubbe var där. rajrajrajjraaaj.

the Real group, SJUKT BRA!!!!! GAHHH!


det var lördagen det. den slutade med pajlagning för kalaset idag.




I morse passade jag på att fota den finaste som finns <3

<3 <3 <3 <3 <3

nu ni ska det sovas. det tog ett tag att ladda in bilderna på datorn, massa från barnkalaset idag. men mer om det imorn.. kärlek <3


Kommentarer
kakan

Fina bilder, tur du trivs annars skulle tiden varit lång. Snart ses vi, längtar....Puss puss

2010-05-10 @ 09:40:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0