jaja.

jag lever, planet kraschade inte, och askmolnet höll mig inte från att komma tillbaka. gårdagen var jag bara alldeles för seg för att orka blogga. helgen var fin, fick mysa med alla fina släktingar och de flesta familjemedlemmar. det var mys. man märker vad man saknat folk när man väl träffar dem igen.

Bröllopet var fint, var lite väl rörd när jag skulle sjunga första låten Evighet.. det var alldeles efter löftena men efter en vers och refräng var jag som inne i det :)
utgångsmusiken var Bob Marleys - Is this love, det var sjukt oväntat för folksamlingen men sjukt uppskattat så vi fick till och med sjunga den igen på festen då det blev lite dans till den av brudparet och nån mer. mysigt värre.

vädret var som ingevidare förens på lördagen när bröllopet var, då var det snorigt varmt och solen sken som på beställning.
sjukt mysigt att vara några dagar på min Morbrors gård, där jag spenderat några dagar varje sommar som barn.

aja, det är skönt att vara tillbaka här i London <3
jag bjuder på lite bilder, och sedan så börjar skriverierna igen om mitt Londonliv. men, tack för i helgen! <3


fick mysa med min fina mamma <3



min fina syster Deborah (Debbie) <3



<3


jag och mami, kakan o smulan..en oslagbar kombo <3



det nygifta paret. Min kusin Tobias (Tobbe) och Johanna :)


Den bästa Bror som finns Andreas (Ante) och hans underbara Fästmö Elin <3


Två fantastiska Kusifiner Sofia & Jessica <3


Tre Kusiner, först normala och vad hände sen? :P


Brudparet far iväg mot resturangen.



min fina Mormor (Momma) med sitt fotosmile :) <3





Min fina Stora syster Sarah <3


aja, enjoy!

höres!


Kommentarer
Alina

Åh, vad fina bilder!

2010-05-18 @ 11:49:37
URL: http://gretalina.blogg.se/
kakan

Ja, d va mysigt att ha dej här. Vilka fina bilder (fast inte d på mej, hihi). Älskar dej min lilla smula.

2010-05-18 @ 18:36:06
Julia

Vad fina ni var allihopa! :) Och vad stor Amanda har blivit!

2010-05-18 @ 20:13:47
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0