jag flagnar på hakan..

kan det vara möjligt? grymt torr är jag iallafall :S och det hjälp som int att smörja in sig. dubbelknas.
onsdag, dagen mitt i veckan. härligt, a capella ikväll fint blir det.
Elisabetta är i frankrike till imorn med jobbet, första natten hon är ifrån Margherita sen hon föddes..hon hade fet ångest igår när hon skulle fara, att Margherita skulle glömma henne. men på bara på ett dygn, skulle inte tro det :P

om drygt en vecka får jag krama på några familjemedlemmar, det ska bli galet fint :)

ciao, nu ska det övas!



Kommentarer
kakan

Härligt, bara en dryg vecka så får ja krama min smula igen, längtar...Love U.

2010-05-05 @ 16:16:03
ZL

Använder du solkräm stumpan? ;) :) :)

2010-05-05 @ 16:19:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0