idag är ingen vanlig dag, för det är...

... Margheritas födelsedag!!


Ett stort Grattis till Gullungen på ett års dagen :)



jag har bakat tårta nu, tack till mamma som skickade recept :)
och köpt blommor, fast de är inte till Margherita. de är till Benoit och Elisabetta som grattis för att de varit föräldrar ett år :)

IKVÄLL FÅR JAG TRÄFFA DAVID :) är han inte den bästa så säg, han far två timmar enkelväg för att komma och äta middag med mig :D <3 <3 <3 Han är Bäst, och han är min :D

<3 <3 <3


Kommentarer
kakan

Ge en grattiskram till lilltjejen på 1-årsdagen o hälsa hela familjen. Krama även om David från mej.

Love U.

2010-05-18 @ 18:38:28
Alina

Men åh, vad gulligt av honom!

Pussa M från mig!!!

2010-05-18 @ 22:24:57
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0