Babe,I'm inlove with you.

det började med en fredag men en promenad till Alina, sedan häng hos henne med kyckling wok göttgött. sedan en sväg på westfield, där det blev lite shopping. hittade klänningen jag ska ha på mig när jag kommer hem om två veckor :) LOVELY! plus lite andra saker :P jag gick om kring där medan Alina gick hem och jobbade också. sedan gick jag tillbaka till Alina och vi gick ut för middag, vi hamnade på mcdonalds :P haha, sedan blev det skittles jakt och film. sen ösregn när jag skulle hem :P men det gick bra!

familjen tog en tur till Paris i helgen för lägenhetssökning, så jag var själv. fick besök av den finaste som finns David <3 på lördag, vi hade tänkt ta oss en parkdag men vädret var inte det bästa så det blev en chilldag, massa prat och mys och pizza. sedan så var det tänkt middag och utgång på kvällen för att fira en aupair Emelie. for dit, åt middag sjukt konstigt starkt, regnade asmycket, jag var lite bitter, kvällen var lite knasig så när vi stod och väntade på att få komma in på klubben så bestämde sig jag och Alina för att skita i det. och lika bra var det, jag hade någon som väntade på mig här hemma :) för david bestämde sig för att stanna och slippa köra till Cambridge på kvällen för att sedan köra tillbaka för kyrkan på söndagen. och det var bra beslut :)

på söndagen sedan så var vi allmänt sega, så det blev en chill i dill dag till. men det var precis vad vi båda behövde.
den här människan är nog den finaste jag någonsin träffat, jag känner saker som jag aldrig känt förut. han får mig att känna mig så bra <3 och han är bäst! <3 <3 <3 Love, Loove, Looove!!

idag är det bankholiday, så jag är ledig! awesome!! :D
snart kommer fina Alina hit :D

Baby I am loving you, and baby I’m in love with you
I think about you all the time.
Take me, take me in your arms, tell me that you love me too.
Cause I can’t imagine life without you
<3


Kommentarer
kakan

Jag e så glad för din skull, glad att du e kär och lycklig, ser fram emot att få träffa honom... Älskar dej min smula.

2010-05-03 @ 18:30:08
Julia

Gulleprutt! :D Puss på dig!

2010-05-04 @ 00:02:30
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
Anna

Va?! Kommer du hem till Sverige en sväng? Då MÅSTE vi träffas gumman! <3 Kram

2010-05-04 @ 11:21:59
URL: http://yvanna.blogg.se/
Julia

Det är inte bara en, utan två som ska vara mina sovgäster :) Kenneth och Gunnar kommer och intar min lägenhet ;)

2010-05-04 @ 11:51:51
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
ZL

DU är finast! :D



"Oh, baby I can hold you in my arms!" (säges med sliskig basröst) ;) :P



..Om inte annat så vill jag ha en kram. :) ;)

Saknar dig vännen.

2010-05-04 @ 16:35:00
Julia

Ja, mys på hög nivå i min lilla lägenhet :) Men jag ska krama lite på dom från dig :) Haha, fint att jag har tre kommentarer på ditt inlägg nu :P Kanske dags för ett nytt? ;)

2010-05-04 @ 17:23:27
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0