The ring is the thing, the rope is the hope.

ännu en måndag, men jag tror jag inte varit så här mör efter en helg på länge. men den har varit sjukt fin..och självklart gått på tok för fort.

tänkte bjussa på lite bilder:

fredagskvällens "perfect match", min bästa mcdonalds-dejt!


lördag, shopping på dagen i Hammersmith :)
kvällen: Musikal dags, the Lion King...helt magiskt! GALET!
sällskapet:

ALINA <3

Sandra och Lisa

emily och Emelie

sedan blev det söndag, Hillsong. kina mat, som jag verkligen kommit fram till att jag inte gillar. vi testa på att äta manet..BLÄBLÄBLÄÄÄÄ! sedan blev det glass och promenad/häng i parken med grabbsen :D

fina Alina.

haha, tyckte den här bilden var mysig på chris och david :D

haha, så sjukt härligt gäng <3
Alina, David, Gerry, Chris och Reid :D


när vi var ute och gick passerade vi ett hotell där de här bilarna stod parkerade, och de här killarna är så galet bil-intresserade...kanske ska lägga till att vi satt vid statyn på bilden ovan i mer än en timme för att de skulle få kolla på bilar som åkte förbi :P haha! de blir som små pojkar igen :P



aja, nu väntar jag bara på att Margherita ska vakna till så hon kan få frukost och vi kan gå ut och promenera :D vore awesome för solen skiner!
aja. ciao!


Kommentarer
Alina

Åh, jag måste få bilderna från staty-hänget. :)

2010-03-22 @ 15:36:29
URL: http://gretalina.blogg.se/
Maria

du!1 fiint!



(jag är påväg blondare. Saknar dig)

2010-03-22 @ 20:09:19
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Anna

Vill också se musikal! :D

2010-03-22 @ 22:32:27
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0