lite dålig action.

jaja, jag är dålig på att uppdatera, men lilla gosungen har varit sjuk idag med.
febern satt kvar efter natten så idag, så jobbade den kalsongbärande i detta hushåll hemifrån ifall det skulle bli något akut.

det var trevligt, han gick inte runt i kalsonger hela dagen. då skulle jag börja undra faktiskt, men att få spendera lite tid med honom. eftersom jag "jobbade" de två första veckorna med Elisabetta hemma och sedan var en vecka med henne och Margherita i Milano så känns det som jag har pratat en hel del mer med henne :P de är så otroligt fina de här människorna :)

dagen flöt på, och jag tänkte att nu var det dags för acapella..taggad gav jag mig av till tubstationen och när jag väl sitter på tuben får jag sms om att det är inställt. RÖV tänkte jag ena stunden, men haha nästa. för i och med att det är onsdag så är det ju ung i London i Svenska Kyrkan, så jag begav mig dit och fick träffa Alina mitt i veckan(!) plus annat folk, och äta kladdkaka som inte var så kladdig med grädde :) och kolla på Patrick 1,5. det var en påfyllning som jag behövde. socialt och sinnesmässigt :P

usch, just det. varför ska jag råka ut för massa skumma typer. på tuben till kyrkan så var det en medelålders herre mitt i mot mig. och så sitter han där och små flörtar mot mig, jag trodde jag skulle svimma. och sedan när jag klev av så frågade han vart jag skulle och vad jag hette, när jag sa att jag var från sverige så sa han: svensk flicka! på svenska alltså. han hette Robert och skulle prompt ge mig sitt nummer och hoppades att denna attraktiva och vackra icke blonda svensk skulle ringa honom på söndag så vi kunde träffas för en kaffe. jag skrev in nummret på min display. men jag raderade det fort! aldrig i mitt liv, att jag skulle träffa honom. jag kände mig råäcklad och glömde helt bort att jag skulle ta ut pengar när jag lämnade tubstationen vid edware road...usch! för äckliga män! hahaha.

<---äcklad min

åh, det börjar bli så varmt ute. jösses, så awesome ;P


nu så ska det snart sovas. imorn är min sista dag den här veckan, sedan är det helg :D



Kommentarer
Maria

jag saknar dig min söta nos! Kan vi skajpa nån dag? pussar!

2010-03-18 @ 01:22:25
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Alina

Jag tror att det är för att du är så SNYGG! :)



Tack för en Mariahdos, jag var så himla glad när jag gick hemåt igårkväll. Du är bäst!

2010-03-18 @ 10:27:09
URL: http://gretalina.blogg.se/
Carmen

hahahah eeeuuuhhhh!

2010-03-18 @ 10:37:50
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0