Last day!

för den här veckan, awesome.
jag är sjukt trött. täppt, får lock för öronen om vartannat. jag älskar att vara allergisk! ni förstår ironin i det hela va?

idag ser det inte ut som att det blir en sån fin dag som det var igår, jag och Margherita hittade oss till Wimbledon Park igår...det var sjukt varmt ute, jag hade bara en tunika och en tunn kofta på mig och höll på att svettas ihjäl.. eller nästan iallafall. på kvällen igår begav jag mig till Svenska kyrkan på ung i london, de hade våfflorkväll där så jag var tvungen att passa på. när jag kom dit hamnade jag vid ett bord där jag kände mig väldigt lost..bara massa äldre. men efter en stund kom ett välbekant ansikte in i rummet. Carmen :) jag blev glad, o jag fick sällskap! sedan efter ett tag så anslöt sig Emelie till oss också. handlade även lite hårdbröd, nicenice.
blev lite häng på puben mitt emot efter även, mysig kväll men jag snörvlade och hade lite ont i huvudet så jag var inte riktigt på topp. men,men. det är så här de ska vara nu ett tag framöver :P
It's just to get used to it...I guess.


det var allt för nu.

ciao!


Kommentarer
kakan

Gott med våfflor, hoppas du fick mycket grädde till...:P. Hoppas det går bra med allergin, så du har kvar energi att jobba. Älskar dej.

2010-03-27 @ 18:35:34
carmen

glomde namna att jag babblade i ett sa ingen annan fick en syl i vadret :P btw!!!!

jag tyckte bartenderna pa svenska pubben var jattesot... var jag ensam om det??? :P

2010-03-29 @ 20:25:23
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0