KFC

kom just tillbaka från min Lunchdejt, en supertrevlig göteborgare vid namn Emelie. vi käkade på KFC och tog sedan en fika på starbucks, vi skulle nog kunnat suttit och pratat i timmar :D men jag var tvungen att dra hem och babysitta i två timmar medan Elisabetta är hos frisören. men lillan sover så det är som ingen fara :P

aja, funderar på om jag ska promenera in till stan sen, eller jag ska iallafall börja göra det och sedan hoppa på tunnelbanan så jag hinner till min mcDonalds dejt <3 men jag hoppas jag hinner ta mig in, det skulle vara kul att se om jag pallar gå och om det är dödligt långt.
aja, ont i magen. ätit för mycket :P

adjöss!


Kommentarer
Alina

Var din mcdonald-dejt bra? :P

2010-03-20 @ 11:18:14
URL: http://gretalina.blogg.se/
Anonym

Hej vännen! Vad roligt att du trivs där borta! Märker du börjar skriva lite svengelska hahah syftar på ordet babysitta...men det gjorde vi oxå när vi var i England, det är sk*t bra ju!! hahah vi sa/säger när vi ska gå över gatan så "crossar" vi den...men man fattar ju vad man menar, det är roligt! =) Ha det bäst, och njuuut nu varenda stund!! Kramisar!

2010-03-20 @ 19:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0