jag är sämst.

jag klarade mig inte ens en dag Alina, värdelöst värre..haha!

idag skiner solen, Margherita har feber...sover nu. så jag spelar lite gitarr. det är så sjukt nice, love it!
jag är lite kluven över hur jag ska göra med en sak inför helgen, eller över huvudtaget...nu lät det som värsta grejen men det handlar om något som jag tagit på mig att göra. det blir säkert kul när jag väl är där. men det tar sjukt mycket tid. aja, jag ska fundera.

mina tänder är rena och fina iallafall :)
älskar den känslan..haha.

jag längtar till helgen, men det är redan tisdag så det går fort :D


Kommentarer
Alina

DU SKA VARA MED MIG I HELGEN! Så säg nej till allt annat! :D



Och nej, du är icke sämst. Jag struntade också i reglerna igår. haha. Men idag är en ny dag!

Puss, hoppas sötnosen kryar på sig!

2010-03-16 @ 11:35:58
URL: http://gretalina.blogg.se/
Kenneth Johnsson

Haha!

Bra att du borstat tänderna iaf :)

2010-03-16 @ 12:45:36
Carmen

ar det att traffa mig???

2010-03-16 @ 17:45:35
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0