I packed my bags, and took the journey down the road..

...or over the sea.. but what ever IT'S TOTALY AMAZING!


jag bara älskar min tillvaro här, tänk att det kunde bli så bra. i höstas satt jag i sverige och var arbetslös, nu bor jag i London. AWESOME! jag och Margherita var på en promenad längs themsen förut idag, det är sjukt vackert, det kommer nog vara galet med folk där i sommar...åh! helt underbart! jag är glad här :D
trots att magen värker och halsen gör lite ont, men jag är gladgladglad :P och idag fick jag det här av postgubben:



som innehöll det här :D


så nu ska jag baka muffins och svulla choklad :D nejdå. tack mamma o mormor! tänka sig att jag hade ont i halsen idag och mamma skickade halstabeletter snacka om timing :P
och på kortet hade hon skrivit något som jag verkligen behövde höra! <3

awesome. nu ska jag chilla. jag är mör som en groda som försökt att gå på bakbenen en hel dag.
so long!


Kommentarer
Alina

Jag kommer på direkten! :D

2010-03-23 @ 15:21:22
URL: http://gretalina.blogg.se/
kakan

Bra att posten finns, o du, du vet att du finns ständigt nära mig i tanken. Chokladen vinter verkar vara nåt nytt, tänkte att du skulle få prova...Love U, smulan.

2010-03-23 @ 21:37:29
Debbie

mammor vet allt! :D älskar dig såå!! puss

2010-03-24 @ 10:55:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0