denna vecka slut, nu går vi in i en ny...i ett nytt tecken!


idag var det hillsong, jag älskar hillsong.
sedan var det häng med härliga människor, David fick sin efterlängtade glass, jag o Alina drog till fullham för att passa Margherita en timme medan päronen hälsa på en familj med sjukt barn på sjukhuset. sedan var vi sjukt kissnödiga och efter tömning gick vi från fullham till putney, jag trodde det var en kort bit..men det tog ett bra tag :P sjukt hungriga var vi när vi kom fram, så då blev det McDonalds <3
awesome, det kan inte bli bättre med den här underbara människan:




"perfect match" haha, nu börjar en ny vecka, i ett nytt tecken. vi får se hur det går!

godnatt!
en awesome helg, som vanligt <3


Kommentarer
kakan

Bra att du e ute o går så an du äta gott me gott samvete, saknar ej smulan. Pussar o kramar

2010-03-15 @ 09:45:43
Alina

Haha, tömingen var det bästa på hela dagen! :D

2010-03-15 @ 12:24:26
URL: http://gretalina.blogg.se/
kakan

Menar förståss att jag saknar dej, väldigt väldigt mycke. Love U.

2010-03-15 @ 13:49:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0