den var awesome :)

alltså mcdonalds-dejten :)

jag gick igår från Putney till centrala delarna :P dvs. oxford cirkus osv. helt awesome. i regnet :) jag gillar regn, jag gillar London jag gillar att vara glad. och det är jag :D
eller gillar är ett för litet ord, byt ut det till älskar i detta fall och du har den rätta beskrivningen :D

idag blir det att upptäcka shoppingen med bästa Alina i Hammersmith, sedan blir det musikalen LION KING ikväll, det kommer bli så awesome :)

vi kommer nog hinna trycka ner en pizza till dess, vem vet ;P hahha

adjö så länge!



Kommentarer
Sis

Vad härligt att du är lycklig. Saknar dig. Det är så roligt att läsa din blogg och höra hur du har det. Det är helt underbart. Hoppas vi ses snart. Sköt om dig.

2010-03-20 @ 13:48:58
kakan

Härligt att du har det bra, önskar dej det bästa. Love U.

2010-03-20 @ 17:03:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0