alltså, låt den andas...

... eller skona iallafall min syn!


är det så här som byxorna ska sitta på killar nu för tiden... jag blir sjukt irriterad, det kanske inte är den mest normala saken att bli irriterad på men,men jag blir det iallafall. ingen kille/man här i London verkar veta hur ett par byxor ska sitta, antingen är de sjukt tajta över allt.. eller så väljer de en modell som inte ska vara loose fit och har det ändå! USCH! jag tror jag skulle ha jobbat i en jeans butik här istället så fler skulle välja rätt byxor.
det kan ju inte vara bekvämt alls, eller är det de?
det är iallafall inte många rumpor som får min uppmärksamhet här, eller det är det...bara för att jag söker efter någon som har byxorna rätt..hahah!

aja, nog om det.

mina jobbveckor går så sjukt snabbt, jag har ju bara 4h kvar tills jag gör helg..och då lång helg. Elisabetta är ledig på måndag o tisdag, jag kommer nog jobba ändå men jag kommer nog vara ledig några timmar här och där under dagen. men det är kul att umgås med henne så jag hänger kanske här ändå :)

jag hade helt rena byxor på mig i morse, men nu är de inte de längre. så hopplöst!
kissnödig är jag också, så det ska jag göra något åt NU!
adjö!


Kommentarer
Alina

Haha, alltså Mariah! Du är BESATT!!

2010-03-11 @ 17:13:18
URL: http://gretalina.blogg.se/
Carmen

har du kissat pa dom tro??? :P

2010-03-12 @ 10:06:37
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0