yummie, italiensk choklad :)

haha, det var vad jag fick av familjen när de kom hem. så söta de är :)
och i morse när Elisabetta skulle gå sa hon,
"have a nice day, my girls" och hon pussade först Margherita på kinden som hon brukade och sedan så pussade hon mig på kinden. de är så fina <3

idag var jag och handlade, bara med massa en pennys och två pennys. haha, jag ville inte skämmas för mycket så jag gick till en affär som har sån där självbetjäntning. haha. tror jag höll på att proppa in mynt i fem minuter. men nu är de nästan slut. haha, de lämnar alla mynt i en korg här hemma. eller de lämnar pengar som jag ska använda om jag behöver köpa något under dagen. men det blir som alltid massa mynt där, men nu har jag rensat :P

inhandlade två hårblommor, en röd och en svart och några ringar. det är så soligt och varmt så jag var motiverad att handla lite saker så jag kan vara sommar fin.

aja, allt för nu. tjingeling :)


Kommentarer
kakan

Va mysigt...att det blev en så bra/fin värdmamma. Hälsa. Älskar dej.

2010-06-02 @ 22:02:40
Julia

Jag tror dom göder dig där borta ;) Jag funderar på att göra hårblommor själv faktiskt. Eller själv och själv.. Halvfabrikat om man säger så :P En blomma, ett hårspänne och lite lim :P Dom färdiga jag har sett här på affärer är så stora. Det känns ju som att jag försvinner bakomför dom :P Bara så du vet tänkte jag ;)

2010-06-02 @ 22:40:06
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0