milano imorn.

först milano till den 30:e, sen till den 8:juli, nu kan det tänkas vara så att det bara är till den 25:e juni. och det innebär att jag hinner träffa David igen!!!! AHHHH! håll tummarna folk :)

aja, idag är det massa saker som måste göras,hämtas och packas. jag är väldigt taggad inför milano, det ska tydligen vara sjukt varmt där!! IHH! och nu vet jag ju liksom vart allt ligger där, det känns skönt :)

jag ska aldrig mer åka buss här om jag inte verkligen behöver, påminn mig. jag är besviken på bussarna i London, de kommer aldrig när jag ska åka med dem. men,men allt löste sig och jag och Alina kollade på Sex and the city 2 igår, sjukt kul och bra :) myspys.

aja, nu kan jag inte sitta här längre.
får se om jag hinner klämma in något inlägg innan jag far.

puss så länge!



Kommentarer
viktoria

bor david i england? eller har han bara pluggat i england och bor någon annanstans egentligen?

2010-06-18 @ 20:25:44
URL: http://strindin.blogg.se/
Julia

Tummarna är hållna! :)

2010-06-18 @ 23:15:54
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0