lång helg, massa som hänt.

tjolahopp alla som hittat hit igen efter kanske ha tröttnat på att jag inte skrivit något. det är massa som har hänt de senaste dagarna. jag kan ju klar göra lite kort vad som hänt.

onsdag (nästan en vecka sedan jag vet): David kom ner och var med mig när jag jobbade, rå mysigt. lagade go middag som vi åt innan vi drog iväg på Alicia Keys. det var så råbra! hon sjunger med så galet mycket känsla så jag höll på att avlida. massa snygga stämmor och allt var verkligen galet bra :) dock hade bakgrundsdansarna både till förbandet och Alicia helt för mycket rörelser, till och med på de lugna låtarna. kanske är en trend? aja, en fin kväll och det var ur sött av my love att ta med mig dit <3

torsdag: hjälpte Benoit med det sista, eller jag gjorde allt som skulle göras och han jobbade..ända tills taxin kom då han slog ihop jobbdatorn och sa att det fick vara. sedan hade jag och david en seg dag, skulle laga tacos som blev quesedillas :P haha, david sa att han hädanefter inte ska vara den som har den ledande rollen i matlagning :P haha. sötnos. sedan på kvällen gick vi och kollade på den nya Robin Hood filmen. det var bra, men jag är nog lite mer för den gamla versionen. det var lite ny tolkning tror jag och det var lite mera våldsammare så jag satt och ryckte hela tiden.

fredag: vi drog till richmondpark och jag visade David Isabella Plantage, dock stod det inte sådär galet i blomm som det gjorde när jag och Alina var där men det var fint ändå. det är så fulländat att vara med David, uppleva saker med honom. det är så det ska vara hädanefter. han är bäst.
sedan på kvällen fick jag äntligen träffa Alina, vi gjorde hemmagjorda margherita pizzor och morotskaka(den blev lite missformad, men sjukt god). och vi tittade på det absolut sista avsnittet av lost eftersom det är Davids favorit serie. det var spännande och bra tycker jag. men jag såg ju bara några avsnitt i allra första början när det började visas i sverige.

lördag: vi drog till centrala för shopping, vi spenderade timmar men det ända som följde med oss hem var en svart hög kjol till mig (ja, tänka sig jag passar i den och den är hög!) och ett par jeans till David. sedan droppade vi in hos alina och kollade på Eurovision där med henne och Lou. jag gillade Moldova, grekland (OPA!) haha. det var komiskt. det var väl en helt okej låt som vann.

söndag: hillsong och bara chill och mys med hjärtat.

måndag: vi for till Ikea, bildbevis på Alinas blogg jag köpte JORDGUBBSSNÖREN!!! ahh. götta!
middag på va piano med Reid o hans kompis och Gerry. sedan tillbaka till Putney och David for tillbaka till Cambridge. :(

så fantastiskt att få spendera så många dagar med David i rad, han är så fantastisk. jag är så tacksam! så kär, och bara så säker på att det är han jag vill ha!!! :D <3 <3




Idag vaknade jag kvart i åtta, jag och sova när jag väl kan. det är omöjligt! men jag tvingade mig att ligga kvar till elva så jag sov väl  av och till. sedan så bar det av till gymmet, första gången på nån vecka nu och det gick så lätt. kunde springa så sjukt länge! galet härligt känsla!!

nu ikväll har jag lagat mat till familjen som skulle varit hemma nu, men deras flyg hade blivit försenat så jag fick just ett sms att de landat. stackars lilla margherita, hon måste vara sliten...de andra två också. det ska bli mys att de kommer hem :)

aja, det var en liten uppdatering om vad som hänt.
so long så länge!
kärlek från mig till er <3




Kommentarer
Maria

Klart du passar i hög kjol. Du passar. Du är bäst! Älskar dig!

2010-06-02 @ 11:27:12
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Zarah

Tack för att du äntligen uppdaterar bruttan! ;) :)

2010-06-02 @ 20:43:14
kakan

Roligt att höra om vad du/ni gjort de senaste dagarna, gläder mej åt att du känner dej så glad. Älskar dej...

2010-06-02 @ 22:01:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0