jag är helt galet fantastiskt LYCKLIG!!

nu börjar det sjunka in, jag är förlovad. jag är någons fästmö. och inte till vilken som helst, utan till den bästaste människan jag någonsin träffat. någon som kompetterar mig på ett sätt som ingen annan gjort innan. någon som har stannat även fast jag har berättat massa konstigheter som om jag skulle hört skulle ha stuckit på en gång. en person som får mig att känna mig som den bästaste i hela världen, och gör att jag verkligen vill försöka vara det. Han är bäst, fantastisk, gudomlig.. ja jag skulle nog kunna fortsätta flera timmar. Galet vad jag är välsignad, lycklig!! AHHH, jag vill bara skrika!! IHHHHH!

lördagskvällen var den mest romantiska kvällen i hela mitt liv, och en kväll jag kommer att minnas med ett leende på läpparna <3 <3 <3

Jag älskar dig David Anthony Landrum, You and me forever and ever <3 <3 <3

 

sa jag att jag var lycklig? SÅ GALET LYCKLIG :) :) :)



Kommentarer
kakan

Jag är såååå glad att du känner dej lycklig. Älskar dej så mycket, ser fram emot att träffa David och lära känna honom. Pussar o kramar i massor.

2010-06-15 @ 16:26:18
Emelie

Woohoo! Äntlingen har man fått ett erkännande! Det kändes som att du undvek tt svara när jag har frågat dig :P Jag har liksom checkat in din blogg stup-i-kvarten hela helgen för att se om du har uppdaterat nåt! Åh, nu har du har du äntligen gjort det! Stort grattis :D



p.s. David påminner mig lite om Marc Anthony i denna bilden^^ Lite konsigt för det bruka han inte göra :P

2010-06-15 @ 17:00:04
URL: http://mizzmli.blogg.se/
Anonym

Är så glad för din skull och jag är lycklig med dig. Älskar dig lillan.

2010-06-15 @ 18:16:42
Alina

ÅH! <3

2010-06-15 @ 19:05:35
URL: http://gretalina.blogg.se/
Zarah

Grattis vännen..

Du förtjänar det bästa! :)

2010-06-16 @ 11:15:16
Jessica

Det syns till och med på bild att ni är som gjutna för varandra, det liksom strålar ut samma energi från er båda. Grattis och puss på dej Maria, om du är kvar i London till hösten så syns vi för då kommer jag :D

2010-06-17 @ 23:53:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0