idag var morgonen jag bestämde mig.

- för att inte bränna mackorna i ugnen. och jag gjorde det inte :) yeay för mig.

sitter här och smuttar på en latte, jag funderar dock vart mina skills på att skumma mjölken tagit vägen. ibörjan här var jag ju nästan kingen på det. men sen har det gått utför. jag antar att tålamodet har försvunnit orka lägga ner hjärta och själ i skummandet. men jag borde det, allt blir så mycket bättre med lite hjärta. jag som avvänjt mig med att dricka kaffe. men efter att spenderat dagar med David som dricker det hela tiden så antar jag att jag bara tagit efter. men,men det är bra. jag är sjukt trött på jobb dagar, jag fattar inte att det är då jag skulle kunna sova hur länge som helst och när jag väl får sova som jag vaknar galet pigg. haha. knaskalas.

idag ska vi fånga solen jag och prinsessan, bara hon vaknar till så ska vi sätta på några fina sommarkläder förtära lite frukost och sedan ska vi ut och promenera. idag ska vi gå på en väg jag aldrig gått på förut har jag bestämt. eller, så blir det att vi drar till bishop-park, där jag bara har sprungit förr.

aja, ha en fin dag allesammans.

kärlek
<3


Kommentarer
Z

Det får mig lite att smålé när jag tänker hur vi båda grimaschera när vi smuttade på latte för några år sen. :P

:)

2010-06-03 @ 12:20:42
kakan

Bra smulan, allt går bara man bestämmer sig, otur att man inte kan vara en liten fågel o se två prinsessor på promenad, :). Älskar dej.

2010-06-03 @ 20:59:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0