hej folket!

helgen var fantastisk, tog mig upp till Cambridge på fredagen efter massa förseningar på tåget. det var snuskigt varmt och jag hade druckit för mycket vatten så jag höll på att kissa på mig. var liksom redan kissis när vi lämnade London och när vi sedan kom fram en timme senare än vad det skulle ta så var jag på gränsen till att sprängas :P trevlig information jag vet. haha.

jag blev uppmött av en väldigt stilig och fantastisk människa, och vi åt lite i Cambridge innan vi for tillbaka och kollade på Avatar med massa andra folk på basen. jag var inte så imponerad av filmen faktiskt, visst den var lagom fin men det är ju inte som att den världen är mycket vackrare än den världen vi faktiskt lever i :)

på lördagen drog vi till Bury med Reid och Chris, kollade på ruiner och en katedral och satt och myste i en stor trädgård :) sedan blev det förtäring av hamburgare och galna historier :P
på kvällen drog vi och bowlade på basen med massa folk sedan ebbade bowlandet ut till en fest och massa häng hemma hos Reid. råmys, kul och hysteriskt :P haha.

var lite nostalgisk den här helgen, det känns som de lever i en internatbubbla därborta. längtade nästa tillbaka till Solvikstiderna :)

söndagen for vi tillbaka in till stan, hillsong och vagamama. mys i parken och massa prat igen, även att en kille som käka middag med oss bjöd hela gänget. det gillas :P

Gosh, vad jag är säker att jag funnit mannen jag vill leva med <3

lite bilder från lördagen:

david tog min kamera och fotade mig, han kallar den här bilden Diva-Mariah :P



här var det något som var så roligt att jag tvungen att skratta så mycket så jag visade allt mitt tandkött. :D



Reid var nöjd, han fick sig glass :)


ja, killarna började posa för mig bara jag tog fram kameran, här gör Chris reklam för festis :P


aja, det var det. en galet fin helg <3 <3 <3




idag mår jag faktiskt piss, huvudvärk. växlar mellan att frysa och svettas hela tiden, ont i halsen. ja, snälla tyck synd om mig.

den 18:e åker vi till Milano, det är sjukt snart.
hey, vem kommer och hälsar på mig i juli? någon snälla?

pusspuss
<3 <3 <3


Kommentarer
Maria

Men hallå. nä'r är du eldig? får jag komma i augusti?

2010-06-08 @ 19:24:13
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Z

VI kan tycka synd om varandra..

Jag är sjuklig med. :(

Halsont och feber.. Buhu!

2010-06-08 @ 21:52:52
Julia

Det är fint att vara kissnödig ;) Tänk bara att nu har du töjt ut kissblåsan lite till, så nästa gång kan du hålla dig ännu längre :P

Jag vill, jag vill, jag vill komma! Men du är ju upptagen när jag kan... Så det blir nog inte förrän efter 27 augusti... Om nu inte posten skulle få för sig att helt plötsligt ge mig några dagar ledigt i juli ;)

2010-06-08 @ 23:01:58
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
Alina

Hoppas du mår bättre idag för då ska vi LEKA! Jag saknar dig min finastegullungebästavän! :)

2010-06-09 @ 11:47:24
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0