det klias på näsan.

och jag har nysit så jag har ont i halsen. och nej, det är inte halsflussen som återvänt. det är bara jag som har råotur med min allergi och vill inte ta några piller. så här sitter jag lagom färdigpackad och redo att fara imorn, jag och elisabetta for omkring därnere och fixade med det sista av Margheritas saker. härligt att jag går igen det här nu så kommer jag vara lite lugnar senare om jag får barn, eller vad tror ni?

var ute och beställde lite bilder förut, på en sån där hightech-fotomaskin i fotoaffären. snordyrt, 8 bilder för 7.92 pund. rena rama rånet. fast nu har jag några fina bilder på väggen så saknaden kommer kanske vara lite mindre, men bara ytterst lite tror jag :P

ahh, jag har cravings för snabbmat. drygt att jag åt det igår bara, knaskalas.

aja, idag tror jag att jag ska leka kock, om de inte har några planer på något annat. skrev förövrigt ett brev i morse, det var väldigt rogivande och kul. mycket roligare än att skriva ett mail, jag gillar min handstil. jag skriver inte så ofta så när jag väl skriver så blir jag så paff att jag fortfarande kan, och att den blir bättre och bättre.



jag är på rosa moln, eller vad säger man.. kärlek är fint! <3 <3 <3 David <3 <3 <3


Kommentarer
Alina

Jag tycker du kan skriva ett brev till mig. Brev är bra. :D

2010-06-17 @ 22:35:10
URL: http://gretalina.blogg.se/
Julia

Nu tycker jag vi tar det lite lugnt med barn va :P Vi börjar med att smälta att du är förlovad nu tycker jag :)

Nämen vad fint att du skriver brev till lilla mig! Vad glad jag blir :) ;)

2010-06-18 @ 23:23:32
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0