tre dagar kvar :D

helgen var fantastiskt fin, massa promenad, sång, hillsong, barnvakt, skype med <3 men lagomt sliten.
nu kan jag räkna ner till Sverige, fredag är snart här och då får jag träffa pappa, det ska bli fantastiskt fint har inte träffat han sen i julas <3 och alla andra fina som jag vill hinna träffa :)

kom just hem från gymmet, I love it! svettas som en gnu ska jag säga, men det är väl ett tecken på att det tar :P
plockat undan i mitt rum nyss, sitter här ny duschad mör och käkar jordnötter. endorfinerna har gjort sitt för jag är mega glad :P

aja, jag vet inte vad mer att skriva. hoppas ni alla mår bra! massa kärlek till er!
<3





Kommentarer
kakan

Ta d lugnt..., träna bara lagom :). Ses snart. Älskar dej. Pussar o kramar.

2010-07-26 @ 23:22:04
Carmen

aw fin bild!

2010-07-26 @ 23:47:35
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Z

Söt:)

2010-07-27 @ 00:52:41
Alina

värste fina tjejen! <3

2010-07-27 @ 18:52:21
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0