Tisdagar brukar inte vara den bästa dagen.

men igår var den väldigt trevlig, under arbetsdagen hanns det med att träffa Emelie och Isla i Wimbledon Park. sedan hem för en snabb lunch och stoppa plutt i sängen en stund. sedan när hon vaknade dra iväg till Sharon och ha playdate med massa mammor och barn, sån tur är så har jag träffat alla mammor förut så det var bara mysigt.

sedan efter jag slutat så skypade jag en sväng med <3 och sedan drog jag till gymmet en timme, efter det så väntade en lång promenad med Susanne. hon är så sjukt härligt, vi har alltid galna härliga samtal :)

skyndade mig hem och pratade sedan mer med min andra hälft <3

det var en sjukt fin dag, jag var helt färdig när jag gick och la mig men som sagt jag gillar busydays :D

tänkte denna morgon tillägna en låt till kära Alina, einy miny majny mooooe :P
här med text så du och alla kan sjunga med :P





massa kärlek från mig till er <3


Kommentarer
Alina

Alltså, blä på digggggggggggg. hehe.

2010-07-07 @ 17:20:26
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0