okej, skärpning Mariah.

såja, nu kommer jag nog försöka vara tillbaka. men det har varit en händelserik vecka må jag säga. i onsdags gjorde jag något som var ett av de jobbigaste ögonblicken i mitt liv, jag vinkade av min käraste på Heathrow. gosh, jag känner mig halv nu. men jag kämpar vidare, jag kommer ha det sjukt kul här fram till jul så månaderna kommer bara flyga förbi. och fina människor kommer förhoppningsvis på besök? hoppas!
och ett smakprov på hur nivån på de kommande månaderna kommer att vara var denna helg som var, den var alldeles fantastiskt fin. tack bästa alina, bilder från helgen hittar ni på hennes blogg här
men kortfattat, pink och trampbåtar i hydepark i fredags. monsterwalk till hampstead heat fram och tillbaka från hollandpark och BAD!!! :) sedan sleepover hos naaajsAlina. söndag, bricklane market och Hillsong :)

milano var sjukt bra denna gång, ingen som var där och bestämde vad och hur jag skulle göra saker. så jag fick planera dagarna och göra som jag ville, finfint. och galet fint att jag hann spendera mera tid med David, my love <3

lite bilder från Milano:

katedralen stod fortfarande kvar den här gången.. konstigt va?



cool tjej, med rosa converse :) (Alina kolla vad hon har på sig :D )


För det mesta ville plutten vara i famnen min, och om hon inte fick som hon ville var det inte glada miner :P



var ute och gick en dag och hittade en marknad :)


bara älskar att hon har harlemsbyxor, säger det igen cool tjej. plus att hon är cool för hon håller flaskan själv ;)



det var det.
förövrigt folk så landar jag i sverige den 30:e juli 22.30 och blir i landet till den 17:e augusti. kommer väl vara lite här och där men hör av er om ni vill träffas så kanske det sker!

kärlek <3


Kommentarer
kakan

Fina bilder o försök njut av livet så mycket du kan trots att David åkt ifrån dej, längtar tills vi ses i augusti...för smulan måste ta sej tid för gamla kakan. Älskar dej.

2010-07-05 @ 16:40:54
ZarahLinnea

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR MIN! 8)

2010-07-05 @ 17:15:32
Anonym

Var åkte David? :)

2010-07-05 @ 20:14:32
Alina

Men ÅH, hon är världens sötaste! Och SKITKUL att hon använder toppen/klänningen jag gav henne. Tjoho! Puss min söta finMariah för världens bästa helg! <3

2010-07-05 @ 21:06:57
URL: http://gretalina.blogg.se/
Julia

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!! Zarah ska inte vara ensam om att ha hand om dig när du är här! Så det så ;)

2010-07-06 @ 20:44:10
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0