några timmar till, sen är det helg!!

AHH! så härligt det ska bli! sen jobbar jag bara nästa vecka och har sen semester i 3 veckor!! och Sverige, Familj och vänner!!!! LOVELY!
sitter här och äter OREOS, mums. fast det här är orginalsmaken, gillar de med chokladkräm bättre tror jag :D

idag är det mysko väder, spöregn. sedan sol nästa stund. sjukt knas!




hittade den här i mitt bildarkiv, någon random på bilddagboken som målade av mig i paint och skickade till mig.
kanske lite för ljus hudfärg :P but I Like It



Kommentarer
kakan

Du e alltid fin :). Längtar tills du kommer hem o tills vi får rå om varann. Love U.

2010-07-24 @ 21:37:07
Zarah

Tack vännen för ditt fina sms igår!

Tycker om dig så himla mycket.

Ska bli tokfint att ses. jag lovar att spara en kudde till dig. :)

2010-07-25 @ 20:59:06
Julia

Tummarna och stortåna upp för semester! Jag tycker du ska berätta för mig när du kommer hit till mig :) Om du vill får du ju gärna sova här också :P :) Puss

2010-07-25 @ 21:38:07
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0