hemma efter en fin dag.

gårdagskvällen var fin med dejt med min älskade. kollade the soloist, han där och jag här. lite delay över skype men det funkade faktiskt ändå rätt bra :) filmen var relativt bra också! mysigt var det, synd dock att jag inte hade han bredvid mig. men den tiden kommer <3 han är finast iallafall :D och jag är mega lycklig!!

idag så vaknade jag, promenerade härifrån putney till hillsong (tottenham court road). och mötet var helt galet bra, de hade en gästtalare från USA som hade en sjukt bra predikan. jag är galet pepp och hjärnkontoret är igång vill jag lova med massa tankar. aja, galet bra var det!!

sedan så promenerade jag, Alina och Micke(Alinas besök från Sverige) till alina i holland park genom hydepark och Kensington gardens med en avstickare till Lady Dianas minnes fontän där vi badade fötterna, mysigt värre när man är alldeles genomvarm att svalka fötterna.

hemma hos alina blev det sedan tacos :) det var fint!
sedan drog jag mig hemmåt, promenerade även då. det var sån behaglig värme att jag inte kunde låta bli. tog vägen shepherds bush-hammersmith-hammersmith bron-och sedan riverside walk tillbaka till Putney :) myspys. men nu kan jag lova att jag är helt färdig.

så nu blir det en kall dusch, och sedan chill och sova!
hoppas ni alla har haft en fin helg, gjort något speciellt?

massa kärlek till er <3


Kommentarer
Pappsen

Hej Lillan. Jag är så stolt över dig. Att du trivs och hittar alla vägar och inte går i vilse i London. Nu ser jag framåt till den 30:e. Må så gott.

2010-07-12 @ 09:51:54
debbie

åh, ja vill oxå bada fötterna i Ladys Dianas minnesfontän!! längtar som en tok tills du komma hit!! älskar dig puss puss

2010-07-12 @ 21:38:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0