pics from last night!




haha, ett smakprov. inte mina bilder dock, kvaliten varierar ju lite :)
skojigt värre!

hahha, vakten var ju förövrigt jätte rolig. våran konversation var typ så här(fast på engelska):
han: tror du att komma in på det här id:ekortet?
jag: klart jag kan, det är ju en id-handling.
han: det sa du ju förra gången och du sa ju att du skulle ringa efter också, och då var de ju inte sant. och vem är killen bakom dig?
jag: det är ju min bror :P

hahahahahah! alla skratta rå mycket.


Kommentarer
Jessica

Hey!

jag är också au pair i london. Hade varit trevligt om du vill slänga iväg ett mail eller skriva på facebook! Alltid kul att träffa lite nya människor. [email protected].

2010-01-25 @ 20:48:39
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0