mellanstadiedisco, i london? eh!

igår efter att jag slutat så mötte jag upp alina i Nottinghill, där vi sedan käkade mat på mcdonalds.
chicken nuggets är så mycket godare hemma :P

såå, typiskt att det ska regna var eviga gång som man gjort sig till och plattat håret. menmen. jag måste iallafall införskaffa mig ett paraply och en störreväska.

sedan bar det av till leicterskjrajkfajklf square, jag har ingenaning om hur man säger det eller stavar det och Ruby blue det det skandinaviska partyt härjade. jag stod inte på listan, så jag försökte mig på mina skådespelartalanger, WHAT?? I'm not on the list? hahaha, jag fick iallafall komma in eftersom jag var med Alina.
vi var typ först där, men sedan droppade folk in... mest danskar(som satt lite för nära.hahha)..haha. jag satt och hoppades på norrmän, eftersom de pratar så sött :P det kändes verkligen som att vara tillbaka hemma. spelade svenska hits, och HAT-låten nummer ett...den där "alla ni som inte dansar, ni är våldtäcktsmän.." jag fattar inte...men ändå rycks man ju med eftersom det är ju sjukt härligt beat i den. men Alina, "är du från sverige? är du våldtäckts man?" asså, what?
det tog ett tag innan dansgolvet var igång, men när det väl var det så var det faktiskt ganska bra. innan så satt alla vid borden och längs väggarna, ni vet som det var på mellanstadiediscona när man väntade på att bli uppbjuden :P
men jag lessnade ganska fort, det var nog mitt första och sista party i den här stilen.

sedan var jag tvungen att ta bussen hem eftersom tunnelbanan slutar gå vid midnatt, man träffar alltid någon spännande typ här. killen som satte sig bredvid mig var från albanien/grekland bott här i 9 år, var barmanager på en bar inne i smeten. de spelar faktiskt live musik där på onsdagar, så då var jag välkommen. hahha! aja, kul att folk pratar med en iallafall.

tack för en trevlig kväll Alina!

verkar som om familjen inte drog på babysim idag, jag hör röster. antar att det snart blir barnpassning.
talk to u later!

kärlek<3


avslutar med en kassbild på min heta- nyckelring :P


Kommentarer
Alina - aupair i Notting hill

HAHAHA! Sjukt skum kväll igår. Men det var great att umgås med dig! Du är grym! Vi ses imorn!

2010-01-23 @ 12:07:21
URL: http://gretalina.blogg.se/
Maria

leichester skulle jag tro:P (fast, jag vet då inte:P) (118 100, svar på allt via sms;)) Det är finfint att du har blogg och att du uppdaterar den. Saknar dig finaste!



puss!

2010-01-23 @ 14:51:24
URL: http://hiddenpart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0